Friday 29 September 2017

Lutning Of Glidande Medelvärde


Det aktuella pappret finns tillgängligt. Den aktuella sektionen är avsnitt 3 där den anges. Med hjälp av kalkyl omvandlas de nio och tvåmånaders SMA-trendlinjerna till en matematisk modell följt av användningsbeskrivningar i avsnitt 3 1 och 3 2 babelproofreader Jul 17 11 på 17 27. Ett glidande medelvärde är per definition medelvärdet av ett antal tidigare datapunkter. Vid kontinuerlig funktion f mathbb till mathbb kan vi definiera det enkla glidande medelvärdet SMA med fönsterstorlek mathbb ni w 0 till vara funktionen. I fallet med en diskret funktion g matematik till matematik som sannolikt vid finansiella applikationer är SMA med fönsterstorlek w i mathbb helt enkelt. Nu, för det kontinuerliga fallet med den grundläggande teorem av kalkylen, derivat av SMA är helt enkelt. och för det diskreta fallet, med hjälp av skillnadskvotienten har vi det. Notera att formeln för derivaten av SMA är densamma i det diskreta och kontinuerliga fallet. Nu kan jag inte förklara meningen med calculus s aper du länkade till saknar också något i detaljer för mig att dechiffrera vad exakt författarna hade i åtanke En möjlighet är dock att de bara menade ovanstående observation trots att de finansiella uppgifterna ges diskret och inte kontinuerligt i tiden, vi Ha det med ovanstående iakttagande följande fina faktum. Låt matematik till matte vara en funktion som definieras endast på heltalstidssteg och låt f mathbb till matte vara någon bestämd godtycklig kontinuerlig förlängning av g som är, f är en kontinuerlig funktion med Egendom som fngn för ett heltal n Definiera SMA som ovan och beräkna deras derivat, då nödvändigtvis frac bar wn D-bar wn för ett heltal n. Vi säger att det inte spelar någon roll att beräkningen inte kan tillämpas på funktioner definierade på en diskret domän När du arbetar med SMA-skivor ger de diskreta och kontinuerliga bilderna samma svar när du utvärderar dem på integrerade timesteps. i vill beräkna vinkeln för Moving Average 10.double MAShift1 iMA NULL, 0, MA, 0, MODESMA, PRICECLOSE, 3.double MAShift3 iMA NULL, 0, MA, 0, MODESMA, PRICECLOSE, 7.double test SignalPeriod-0 0 WindowBarsPerChart. int vinkel MathArctan MathTan MAShift1-MAShift3 WindowPriceMax - WindowPriceMin test-0 0 WindowBarsPerChart 180 3 14. Det verkar som att beräkna felaktiga vinklar, jag får svar utan någon mening. Jag vill kontrollera vad vinkeln mellan 3 och 7 skift tillbaka. Du kan inte korrekt beräkna vinkeln för det glidande medlet eftersom det beror på amplituden hos diagramma hur många staplar som visas i diagrammet och därför är ett väldigt dysfunktionellt sätt att analysera data Men du kan beräkna variationen i det rörliga genomsnittet över tiden om det är över 0, det betyder att det stiger om det inte faller. Då kan du Måla dem i en barindikator, sortera som OsMA eller Awesome och få informationen visuellt. Du kan inte korrekt beräkna vinkeln för det glidande medlet eftersom det beror på amplituden på diagrammet hur många staplar visas i diagrammet och därför är en mycket d Funktionsdugligt sätt att analysera data Men du kan beräkna variationen i det rörliga genomsnittet över tiden om det är över 0, det betyder att det stiger Om det inte faller, kan du måla dem i en barindikator, sortera som OsMA eller Awesome och få Information visuellt. så du säger det bara visual. cant jag beräknar det logiskt. Hur kan jag få vinkeln på ett rörligt medelvärde som är ritat på ett diagram. Till exempel har jag 2 till 3 glidande medelvärden som ritats på mina diagram. Baserat på vinkeln Fe 60 grader Jag har en indikator på hur stark den aktuella upptrenden är. Ska jag beräkna vinkeln själv, baserat på MA-värdena för de senaste 10 ljusen, eller ska jag använda ObjectGet-funktionen jag försökte senare, men du måste ange ett namn, och eftersom alla mina MA har samma namn och jag inte kan se hur jag kan ändra dem så kommer det inte ut att de faktiskt är samma MA, men baseras på nära, höga och låga priser. Vilken hjälp som helst skulle vara mycket uppskattat Tack i förväg. Vinkeln beror på hur mycket tid Du har på den horisontella axeln Antag att ditt diagram visar 2 dagar och du ändrar det till 1 dag, vinkeln blir mindre Så jag föreslår att du inte använder en vinkel, men något som genomsnittlig skillnad i pips per tidsram. Det betyder att skillnaden i Värdet från MA1 och MA2 och dela upp det med antalet tidsramar mellan det ögonblick som MA s kryssade och det ögonblick du vill ha. Vinkeln för förslaget Låter bra, faktiskt, jag har redan något att arbeta men det behöver lite tweaking. You Kan inte mäta ett hörn av en lutning av en rak linje i schemat eftersom olika enheter - Pris och tid Det är möjligt att mäta endast liknande med liknande som att i det här fallet försöker du mäta ett hörn av en lutning av en rak linje i schemat, uttryckt via pixlar Du kan är autentiska mått endast prisändring av priset i fråga om Punktenhet för en Time-enhet. Gann Fan-linjer av Gann Fan är byggda i olika vinklar s. MT kan leverera Ang Le funktion baserat på bildskärm pixlar trans från två värden och två gånger coodinates Eftersom vinkel är mer bra för människor att titta. MathArctan MathTan pris1-pris2 WindowPriceMax - WindowPriceMin shift2-shift1 WindowBarsPerChart 180 3 14. Jag är helt överens med dig Vinklarna och de är Används hela tiden. Jag är intresserad av den formel du skrev upp Jag har fått vinkeln med följande formel. Slope beräknas i en annan funktion Vinkelfaktor kontroller för yenformat Hur som helst blir det nära men det är fortfarande inte rätt. När jag lägger din formel istället får jag en delning med nollfel i strategitestaren. Detta beror på att fönstret inte fungerar i testeren eller gjorde jag något fel. Speciella egenskaper för optimeringsprocessen. Inget matas ut i journalen heller Utskriftsfunktion. Detta gjordes för att påskynda testningen och spara diskutrymme Om fullständiga loggar matas ut behöver journalfilerna ha hundratals MByte. Draw-objekt är inte riktigt inställda. Föremålen a Återaktiveras för att påskynda testningen. Kapplösa användbar resultatfunktion används. För att inte bordlägga tabellen och diagrammet med testresultat används möjligheten att hoppa över mycket dåliga resultat. Den här funktionen kan aktiveras i snabbmenyn för optimeringsresultat - QuotSkip värdelösa resultat flik. Notera baserat på skärm pixlar dx, dy borde vara i samma enhet, bästa trans till skärm pixlar. MathArctan MathTan pris1-pris2 WindowPriceMax - WindowPriceMin shift2-shift1 WindowBarsPerChart 180 3 14.divide by zero error check shift2-shift1 bör Inte lika NOLL före beräkningen. Jag testar dem på den senaste versionen 203 Jag testar inte dem när de testar EA. I vill ge dig min djupaste uppskattning för den formel du delade Jag svarade inte tidigare eftersom jag var tvungen att sluta få min EA tillsammans fungerar som en charm. Pass och goodwill - Eldhjulet.

No comments:

Post a Comment