Wednesday 23 August 2017

Option Trading Journal


Den goda nyheten från februari var att mitt nya konto är officiellt finansierat. Den dåliga nyheten är att jag inte investerade tillräckligt men samtidigt som marknaden fortsatte att smälta högre fick jag lite men inte alls. Medan mitt konto är finansierat känns jag fortfarande som Jag borde vara mycket försiktig tills min skilsmässa är slutlig. Det är verkligen mer än skilsmässan som håller mig tillbaka. Jag tror att vi beror på en korrigering av minst 5, men skulle gärna se 10. Om inte något stort händer, så som Kina visar Dåliga ekonomiska nyheter och eller Grekland eller ett annat land börjar sin egen EU-exitprocess eller omstrukturering av skulden, förväntar jag mig inte en nedgång som kommer att vara längre än ett par månader. Min utsikter är baserade på värderingen av SP 500 och hur stadigt detta klättrar har varit Till sist kommer vi att återgå till medelvärdet och komma närmare de 50 och 200 dagars glidande medeltalen Fortfarande har jag för mycket i sidled även för den utsikten. Jag slutade februari med ett nettolönskningsvärde NLV på 100.200 02 och ett netto Tillgångsvärde NAV på 100.202 80 acc ording till Interactive Brokers IB efter att ha startat det här kontot med 100 000 00 den 2 februari efter. Februari 17, 2017. Jag hade bara ett alternativ utgå idag Det var i mitt gamla konto och arbetade som jag hoppades det skulle med en uppgift bara i pengarna Jag kommer att tilldelas mina DIS februari 110 täckta samtal och kommer att sälja mina 100 aktier av DIS på 110 jag köpte dessa 100 aktier efter att ha tilldelats en 115 naken set i januari 2016 efter att ha säljt setet i november 2015 Detta är det längsta greppet jag har Hade på ett enda lager i år och jag gjorde en realiserad vinst på 43 52 inklusive premier. Dessa aktier var i mitt gamla konto och när aktierna tilldelas i helgen kommer jag kunna stänga det kontot och vända mitt fullständiga fokus till mina nytt konto Det är antagande att stängningskursen sågs på 4 00 höll och DIS gjorde inte sätta sig lägre efter slutet såg jag att det handlade mindre efter timmar, men Interactive Brokers och TD Ameritrade visar slutkursen på 110 06 idag mot den 110 02 Jag såg exakt på 4 00 Ibland sätter priserna sig lägre, men jag kan ha lyckats här. Du kan se min kommentar från de senaste minuterna här på YouTube. Februari 3, 2017. Som jag nämnde igår i mitt inlägg planerade jag att sälja ett IWM-nätt set Om priset sjönk lite idag Priset släppte inte och jag skrev i stället jag bestämde anställningsuppgifterna och den haussefulla crossoveren av det 10-dagars glidande medeltalet över det 20-dagars glidande medlet var tillräckligt för en anledning att göra handeln , Särskilt eftersom jag fortfarande är under 50 investerad även efter den här handeln. Även om IWM handlade på 136 60 sålde jag en IWM 135-hålsblod för 2 31 och fick 229 90 efter att ha betalat 1 10 i provision jag valde att sälja mars sätta mot april-satsen för en bättre årlig vinst och för att jag tänkte att jag skulle sälja närmare utgången först och sprida ut några av mina nästa affärer längre ut på kalendern. I mitten till slutet av nästa vecka, när jag förväntar mig att komma över till en annan handel , Mars-uppsättningen kommer endast att vara cirka fem eller fem a n halv en vecka och vinner inte premien jag tycker om risken. Du kan se mig gå igenom handeln med den här videon. 2 februari 2017.Gjort under Finans - 02 Feb 2017. Jag gjorde den första handeln med Mitt nya konto som finansierades idag köpte jag en MDY-sättning och sålde 2 olika MDY-satser i lägre strejk för att betala för den långa satsen medan MDY handlade på 306 01, köpte jag för att öppna en MDY 305-sättning för 11 05 och sålde två MDY 290 lägger till 6 29 var och en fick jag 152 69 för förhållandet spridningen som träffade 1 53 efter att jag betalat 0 31 i provision. Min order var för 1 45 men realiserades när jag slutade videon nedan att den slog till 1 51, bara efter att jag sänkt gränsen till 1 45 från 1 50 Det har hänt mig tidigare med Interactive Brokers och det är alltid en bonus att få mer än du håller med om att acceptera. Jag anser att jag är nöjd med att lägga på IWM nästa men med tabellen - Jag trodde jag skulle ge det en annan dag eller två. Du kan se min handelslogik i den här videon som jag spelade in när jag lade ordern h det triggas. Februari 1, 2017.Fill under Finans - 01 Feb 2017. Med mitt konto i limbo under övergången till ett nytt konto var Januari en blid månad för mina investeringar som kommer att ändras i februari ändå lyckades jag dra ut lite vinst tack vare min enda position som Disney DIS Jag började månaden genom att dra ut 75 000 för att flytta till mitt nya individuella konto Jag lämnade DIS på kontot i ett försök att minska min förlust och möjligen även göra det till en vinst hittills , Det fungerar men jag har fortfarande två och en halv vecka. Jag slutade i januari med en nettoförlöningsvärde NLV på 17.884 22 och en nettotillgångsverksamhet på 17.883 79 enligt Interactive Brokers IB efter avslutad december med en NLV av 92 244 41 och återkalla 75 000 Skillnaden i månads slutvärden minus min uttag gav mig en vinst på 639 81,3 71 på papper för januari och en realiserad vinst på 0 eftersom jag inte hade några avslutande affärer fick jag 78 i utdelning från mina DIS-aktier i Januari Quicken rapporterade att jag har en acc Ount värde av 17.883 78, ett öre under vad IB säger jag har jag inte brydde sig om att göra en justering eftersom jag hoppas att få min DIS täckta call finish i pengarna så jag kan sälja min. January 30, 2017.Filed under Finance - 30 januari 2017. Jag lade upp en ny video i eftermiddag om hur man använder mina nakna satser kalkylblad Detta kalkylblad jämför alternativ med valbara alternativ. Mina videoklipp kommer att visa detta kalkylblad när jag skriver nakna satser och tänkte det var meningsfullt att få denna förklaring där ute innan jag börja skicka faktiska handelsvideor Förhoppningsvis får jag min första handel i den här veckan i mitt nya konto eftersom checken är planerad att rensas på torsdag. Även om dagens s slide fortsätter till torsdag tror jag att det är en bra tid att börja bygga om min konto, faktiskt även moreso om vi kan få några dagar att handla lägre för att hjälpa mina ingångspunkter. För er som laddat ner en av de tidigare versionerna av det här kalkylbladet, är det inte så annorlunda, men har några subtila förändringar som gör det Bättre kanske jag m partisk Om du redan har tweaked en tidigare version tvivlar jag på att det är värt att byta ut det och behöva göra uppdateringar igen Om du inte använder ett kalkylblad för att jämföra dina nakna val, är det här en bra utgångspunkt. OK, jag är väldigt förtjust. Du hittar mina nya nakna satser kalkylblad och några andra användbara på min Excel kalkylblad för option. January 27, 2017. Jag lade upp min första YouTube-video i morse Du kan visa den nedan eller direkt på min nya YouTube-kanal. Det är s inte riktigt tillgodoses regelbundna My Trader s Journal läsare eftersom du alla vet dessa grundläggande punkter men jag tänkte att jag skulle börja med en övergripande översikt över alternativ handel och enskilda kontrakt satser och samtal jag täckte inte spreads kombinationer eller greker eller något bortom vad kan passa in i en mycket bred sammanfattning för en nybörjare. Mitt nya konto kommer att finansieras från och med nästa torsdag och jag ska försöka komma till handel och skicka handel igen snart kontrollen rensar. Under tiden vill jag uppskatta någon som gillar dig Kan ge min vi Deo för att få mig igång på den högra foten. Samma sak gäller prenumerationer på min kanal, alla åsikter, gillar och abonnenter hjälper mig att växa kanalen och helst få en bra dialog igen och igen. I kommentarfältet här och där. Tack för din Fortsatt stöd och tittare. January 23, 2017.Fill under Finans - 23 jan 2017. Jag hade inga alternativ löpa ut på fredagen men hittade tid att öppna mitt nya konto hos Interactive Brokers på fredag ​​så jag kan återkomma till vanlig handel med Ett fullständigt saldo igen. Jag skickade min check för det nya kontot i fredag ​​eftermiddag s mail, så det borde komma till IB i morgon eller onsdag och då får jag tillgång till fonderna den första hela veckan i februari efter det nödvändiga 10 dagars På checks. Den enda positionen jag har på mitt konto är med Disney DIS Jag har 100 aktier jag är lång och med ett täckt samtal som är ute av pengarna kan jag till och med rulla min DIS täckta ring lägre eller bara sälja det när jag nytt konto finansieras, så jag kan börja rena igen S Eftersom jag inte gör det idag, kanske jag bara väntar på hur DIS rör sig de närmaste veckorna Hur marknaden går, kanske jag har tidat det bra att vara kontant nu. Jan 11, 2017.Disney DIS Är det enda lager jag har på mitt konto just nu och har försökt bestämma om jag skulle avsluta med förlust eller hålla fast vid en vinst jag valde den senare och planerar att göra detta arbete genom ett täckt samtal medan DIS handlade på 109 30, sålde jag en 110 februari täckt uppringning för 2 45 och fick 244 32 efter att ha betalat 0 68 i commission. My kostnad per aktie är 112 01 efter avdrag för 2 99 premie som jag mottog från min ursprungliga korta uppsättning som tilldelades Om denna februari täckte samtal är tilldelat, jag kommer att få en vinst på 43 00 Det är inte så mycket, men det är en vinst Denna summa inkluderar inte 149 i utdelningar som jag fått sedan tilldelades aktierna Vid den här tiden ville jag bara komma ut nära breakeven i skattesyfte innan jag börjar över. Kollar på vad jag fick eller förlorat på en handel är bra f eller att lära av misstag och framgångar men det är inte vad som vanligtvis ska driva ett handelsbeslut utan skattemässiga konsekvenser om jag är nära en vinst klassificeras som långsiktig Den viktigaste avgörande faktorn är hur mycket du kan vinna med Acceptments Off på såld DIS täckt Ring för February. Keep en Personal Option Trading Journal. Learn från varje Alternativ Trade. Option Trading Tips 4 - Att hålla en personlig option Trading Journal - kan vara den mest utmanande av de fyra tipsen, eftersom på ett sätt, Det krävs mest disciplin. En personlig handelstidskrift, verkligen Ugh. Det är ganska mycket vad min egen reaktion brukade vara. Jag misslyckas. Jag har alltid haft bra poster när det gäller detaljerna i mina enskilda handlar. Och mina personliga kalkylblad var En glädje att skapa och en stolthet. Men vad jag alltid motstod var att sätta ihop och inkludera omfattande anteckningar relaterade till branschen - till exempel min rationale för att inleda handeln, vad det här priset, varför det förfallna Datum, vad mina farhågor var, vilka justeringar skulle jag överväga om det underliggande lagret gjorde det eller det och något annat antal faktorer och överväganden som var relevanta för varje enskild handel. Varför började jag att behålla en option Trading Journal. På ett sätt, Jag snubblat över kraften och fördelarna med att upprätthålla en handelsdagbok när jag började dela detaljerna i mina personliga affärer på veckobasis med Leveraged Investing Community. Det är en sak för mig att berätta allt jag vet om att använda alternativ för att förvärva högt Högkvalitativa företag till mycket diskonterade priser eller för att generera hög avkastning på lågrisklagret. Men det är en annan sak helt och hållet om jag visar dig vad jag pratar om med nuvarande verkliga exemplar. Att visa mitt eget alternativ handelstidskrift har varit en fantastisk - För att inte tala om det populära utbildningsverktyget och fördelarna med Leveraged Investing Club. Eftersom medlemmarna i Leveraged Investing Club inte bara kan titta över min axel och titta på hur jag implementerar principerna för L Everaged Investering Men de kan också lära av mina misstag när jag ibland misslyckas med att följa mina egna råd från tid till annan. Fördelar med en Trading Journal. Vad jag tyckte mest förvånande var att detta undervisningsverktyg utformade för att hjälpa andra handlare med egna resultat faktiskt gjorde mig till en bättre näringsidkare och investerare. Och ju snabbare att börja hålla detaljerade dokument, noter och andra tankar om var och en av dina egna affärer, desto snabbare kommer du att upptäcka samma sak för dig själv. Du blir en bättre näringsidkare och investerare För att du ska vara en djupare näringsidkare och investerare. Försäljning och investering. Målet med Leveraged Investing är att ta de bästa egenskaperna för handel och investeringar och kombinera dem till ett strukturellt fördelaktigt tillvägagångssätt eller en metod för att bygga reell och bestående rikedom på aktiemarknaden vid En accelererad hastighet. Uppgiften att artikulera dina tankar kommer inte bara att förtydliga dessa tankar - det kommer också att leda till djupare insikter och epiphanies som du annars aldrig skulle ha upplevt. Skapa din egen alternativ Trading Journal. How du går till att skapa och behålla din egen personliga handelsjournalen är helt upp till dig självklart Du borde anpassa det så att det är bekvämt och fungerar för dig Och det kan vara så enkelt eller så utförligt som Du föredrar. Track konventionella, Spreads och binära alternativ strategier, plus 7 ytterligare Prestanda-spårning kategorier med Options Trading Journal Spreadsheet. Unikt utformad layout, en mängd kunskaper och lätt att använda. At-a-Glance syn på alla prestanda analytics och statistik. Alternativmultiplikatorn kan enkelt ändras för olika kontraktstorlekar 1, 100, 1000, etc. TJS Hemmeny alla ark är snyggt organiserad av kategori. Investera i ditt affärsalternativ för handelstransaktioner Börja spåra dina affärer todayplete-paket, engångsavgift, Ett lågt pris Gratis obegränsad support. Köp TJS Elite Options 99.

No comments:

Post a Comment